PROJEKT COVID19
Informacja o zmianie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach Ogłoszenia w sprawie składania ofert na dostawę montaż i instalację sprzętu medycznego w postaci mobilnych cyfrowych aparatów RTG, związanych z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego z dnia 3 marca 2021 r.
2021.03.23 15:25
Autor: Krzysztof Snopkiewicz (OR), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Zamawiający zmienia zapisy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do ww. Ogłoszenia. Ostateczna wersja dokumentu stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Zmiana dotyczy wprowadzenia dodatkowego wymogu techniczno-funkcjonalnego określonego w punkcie 2.35 - Dozymetr typu DAP nie powodujący zmniejszenia natężenia oświetlenia pola symulacji świetlnej poniżej wartości dopuszczalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuję, że w mocy pozostają wszystkie odpowiedzi na pytania opublikowane w dniu 22 marca 2021 r.
Przypominamy, że termin na składanie ofert upływa 25 marca 2021 r.
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl.
Prosimy o dopisanie w tytule maila „Oferta na RTG”.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 240
powrótSzanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.