Komunikaty
Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o.
2012.09.11 10:00 , aktualizacja: 2012.11.21 12:03
Autor: Małgorzata Błaszczak, Wydział Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska
Departament Kultury, Promocji i Turystyki uprzejmie informuje poszkodowanych przez biura podróży: Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o., że wszystkie formularze zgłoszenia roszczenia, które wpłynęły do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie są obecnie sprawdzane pod względem kompletności.
Ze względu na liczbę złożonych roszczeń (łącznie ponad 6550) przewidujemy, iż proces ten może potrwać jeszcze około 3-4 miesiące. Każdy kto zgłosił do Urzędu roszczenie, otrzyma informację potwierdzającą złożenie dokumentów, z ewentualną prośbą o uzupełnienie roszczenia w przypadku jakichkolwiek błędów lub braków.
Dodatkowo na stronie www.mazovia.pl w dziale Komunikaty umieszczona zostanie tabela, w której, po numerze rezerwacji, będzie można sprawdzić czy złożona przez poszkodowanych dokumentacja jest pełna, czy też posiada braki i wymaga uzupełnienia. Po uzupełnieniu przez klientów brakujących dokumentów, każdy z poszkodowanych otrzyma również informację nt. statusu swojego roszczenia.
Wszyscy Klienci, którym przysługuje prawo do składania roszczeń, a z niego rezygnują, proszeni są o przesłanie do Urzędu stosownego oświadczenia.
Ewentualne pytania można kierować do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie pod odpowiednie adresy e-mail: , , i .
Artykuły powiązane
Liczba wyświetleń: 6769
powrót