Komunikaty
Informacje dla klientów poszkodowanych przez biura podróży
2012.08.29 09:00 , aktualizacja: 2012.09.11 10:07
Autor: Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska
Wszyscy klienci Polskiego Biura Podróży ORBIS Sp. z o.o., którzy złożyli zasadne roszczenia, otrzymali zwrot ze środków z gwarancji ubezpieczeniowej.
W dniu 28 marca 2012 r. zostały uruchomione wypłaty z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o. dla poszkodowanych klientów.
Artykuły powiązane
Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o.
11-09-2012
więcej o:
Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży Sky Club Sp. z o.o., Blue Rays Sp. z o.o., Oriac Polska Sp. z o.o. (Summerelse) i Filiz Sp. z o.o.
Liczba wyświetleń: 4000
powrót