Uchwały zarządu

2013.01.07

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Iwona Kalinowska

Uchwała 2661/218/12
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 18 grudnia 2012 r.

zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty dla drugiej części zamówienia na zakup usługi polegającej na realizacji części zadania projektowego „Doradztwo techniczne i finansowe w tym obsługa prawna zamówień publicznych” oraz zadania projektowego „Monitoring i kontrola prac instalacyjnych oraz testowanie i czynności techniczne odbioru systemów IT” realizowanych w ramach projektu kluczowego Samorządu Województwa Mazowieckiego: „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” w zakresie doradztwa technicznego i finansowego oraz koordynacji zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo – finansowego projektu, monitorowania i rozliczenia projektu






Pliki do pobrania

Rozmiar 139 kB , Liczba pobrań: 92, Adobe Acrobat Document
powrót