Uchwały zarządu
2011.09.06
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Iwona Kalinowska
Uchwała 1841/76/11
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 30 sierpnia 2011 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty dla trzeciej części zamówienia na zakup usługi polegającej na realizacji części zadania projektowego „Doradztwo techniczne i finansowe w tym obsługa prawna zamówień publicznych” oraz zadania projektowego „Monitoring i kontrola prac instalacyjnych oraz testowanie i czynności techniczne odbioru systemów IT” realizowanych w ramach projektów kluczowych Samorządu Województwa Mazowieckiego: „Przyspieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego, przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu” oraz „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” w zakresie odbioru technicznego zamówienia na zakup sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych na potrzeby realizacji projektów.