Uchwały zarządu
2010.11.10
Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Marcin Ryszkowski
Uchwała 2251/396/10
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 03 listopada 2010 r.
w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty dla trzeciej części zamówienia na zakup usługi polegającej na realizacji części zadania projektowego „Doradztwo techniczne i finansowe w tym obsługa prawna zamówień publicznych” oraz zadania projektowego „Monitoring i kontrola prac instalacyjnych oraz testowanie i czynności techniczne odbioru systemów IT” realizowanych w ramach projektów kluczowych Samorządu Województwa Mazowieckiego: „Przyspieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego, przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej
na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu” oraz „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” w zakresie odbioru technicznego zamówienia na zakup sprzętu komputerowego i systemów operacyjnych na potrzeby realizacji projektów.