Uchwały zarządu

2010.11.10

Autor: Wydział Zarządu, Wprowadzenie: Marcin Ryszkowski

Uchwała 2250/396/10
Zarządu Województwa Mazowieckiego
z dnia 03 listopada 2010 r.

w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty dla drugiej części zamówienia na zakup usługi polegającej na realizacji części zadania projektowego „Doradztwo techniczne i finansowe w tym obsługa prawna zamówień publicznych” oraz zadania projektowego „Monitoring i kontrola prac instalacyjnych oraz testowanie i czynności techniczne odbioru systemów IT” realizowanych w ramach projektu kluczowego Samorządu Województwa Mazowieckiego: „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” w zakresie doradztwa technicznego i finansowego oraz koordynacji zadań wynikających z harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu, monitorowania i rozliczenia projektu.



Pliki do pobrania

Rozmiar 36 kB , Liczba pobrań: 269, Adobe Acrobat Document
powrót