HERMES TRAVEL

Informacja o niewypłacalności Biura Podróży Hermes Travel

2020.11.13 09:35 , aktualizacja: 2020.11.25 12:31

Autor: Agnieszka Wolińska, Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

W związku z informacjami o niewypłacalności Biuro Podróży Hermes Travel z siedzibą w Warszawie, które posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A., informujemy o możliwości składania roszczeń związanych z zawartą umową o udział w imprezie turystycznej lub umową o powiązane usługi turystyczne, które nie zostały lub też nie zostaną zrealizowane przez Biuro Podróży Hermes Travel.

 

Roszczenie z tego tytułu należy kierować drogą pocztową na adres: 

Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
Biuro Obsługi Klientów

53-413 Wrocław, ul. Gwiaździsta 62


Roszczenie można też zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: . Do roszczenia należy dołączyć:

  1. Kopię umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym a Biurem Podróży Hermes Travel lub kopię dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialne Biuro Podróży Hermes Travel,
  2. Kopię dowodu wpłaty na rzecz Biura Podróży Hermes Travel należności za imprezę turystyczną lub powiązane usługi turystyczne, związanych z zawartą umową,
  3. Oświadczenie stwierdzające niewykonanie przez Biuro Podróży Hermes Travel usług turystycznych o określonej wartości,
  4. Oświadczenie zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który na nastąpić wypłata środków z gwarancji lub wskazanie innego sposobu wypłaty zabezpieczenia.

 

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu

071 36 92 887 lub 801 500 300 w godzinach 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku oraz
w godzinach 8.00 –16.00 w soboty lub pod adresem mailowym:

Pliki do pobrania

Rozmiar: 111 kB, Liczba pobrań: 143, Adobe Acrobat Document
Rozmiar: 47 kB, Liczba pobrań: 140, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 296

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.