Komunikaty

Problemy biura podróży Filiz sp. z o.o.

2012.09.04 15:20 , aktualizacja: 2012.09.05 15:43

Autor: Biuro Prasowe, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

4 września br. w godzinach porannych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie dotarły informacje o problemach biura podróży Filiz Sp. z o.o. Do tej pory nie udało się skontaktować z zarządem spółki. Jak wynika z informacji uzyskanych od jednego z pracowników biura, poza granicami kraju – w Turcji przebywają 2 osoby. Do Polski wrócą najprawdopodobniej w sobotę. Z nieoficjalnych ustaleń wynika też, że wycieczki wykupiło ok. 1500 osób.

 

Biuro posiada dwie gwarancje ubezpieczeniowe w Signal Iduna. Pierwsza z nich obowiązująca do 25 czerwca br., opiewa na kwotę ponad 166 tys. zł. Natomiast druga obowiązuje do 25 czerwca 2013 r. i wynosi ponad 231 tys. zł.

 

Jak dotąd biuro podróży Filiz Sp. z o.o. nie złożyło do urzędu oświadczenia o niewypłacalności. Dodatkowo nie ma kontaktu z zarządem spółki. Zgodnie z zapisami ustawy, jeżeli biuro nie złoży oświadczenia o niewypłacalności, a zachodzą przesłanki świadczące o niewypłacalności biura podróży, marszałek województwa ma możliwość wydania oświadczenia o niewypłacalności biura. Jest to bowiem warunek uruchomienia gwarancji ubezpieczeniowej.

 

Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu (22) 59 79 544.

Liczba wyświetleń: 825

powrót