Rok 2021

Obwieszczenie w sprawie nałożenia na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązku polegającego na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S7 na odcinku koniec obwodnicy Radomia – granica województwa mazowieckiego od km 484+801,23 do km 506+802,18

2021.01.18 15:00

Autor: Ewelina Wilczewska (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Zgodnie z art. 10 § 1, art. 9 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm., zwanej dalej „Kpa”), w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym na podstawie art. 362 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219, z późn. zm.) w sprawie nałożenia na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) obowiązku polegającego na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S7 na odcinku koniec obwodnicy Radomia – granica województwa mazowieckiego od km 484+801,23 do km 506+802,18, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz.112), zawiadamia się, iż stronom postępowania przysługuje prawo do zapoznania się z aktami sprawy, możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenie żądań przed wydaniem decyzji
w przedmiotowym postępowaniu.

Dokumentacja zgromadzona w ramach toczącego się postępowania dostępna jest w wersji papierowej  w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5.

Z uwagi na obowiązujący stan epidemii, w celu zapoznania się z aktami sprawy strona postępowania może w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia złożyć wniosek za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną na adres:

  • skrzynki ePUAP: /umwm/skrytka 

e-mail:

o przesłanie jej drogą elektroniczną dokumentów znajdujących się w aktach sprawy.

Możliwość osobistego zapoznania się z dokumentacją stanowiącą podstawę do stwierdzenia okoliczności wskazujących na występowanie negatywnego oddziaływania ww. drogi na środowisko oraz zgłaszania uwag w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa istnieje wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 22 59 79 458 lub 22 59 79 477.

Uwagi można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną na adres:

  •  skrzynki ePUAP: /umwm/skrytka 

e-mail:

w terminie 7 dni :

  • od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia,
  • od daty otrzymania wersji elektronicznej zebranego materiału w przypadku złożenia wniosku o udostępnienie materiału dowodowego w wersji elektronicznej.

Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej.

 

Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej (w zakładce Zawiadomienia/decyzje – Zawiadomienia i obwieszczenia – Obwieszczenia i zawiadomienia w zakresie hałasu – Rok 2021) i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Jastrząb (Plac Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb), Urząd Gminy  w Orońsku (ul. Szkolna 8, 26- 505 Orońsko) oraz Urząd Miejski w Szydłowcu (Plac Rynek Wiejski 126-500 Szydłowiec).

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

 

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: , ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: .

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)), wynikającego z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.), w celu prowadzonego postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.);
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji.

 

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:

  1. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązany do ich podania.

 

Pliki do pobrania

Rozmiar: 990 kB, Liczba pobrań: 93, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 25

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.