Rok 2020

Obwieszczenie informujące o wszczęciu na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 25/18/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 12 lipca 2018 r.

2020.03.06 13:10

Autor: Ewelina Wilczewska (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Na podstawie art. 9, art. 49, art. 61 § 1 i 4 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.) zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 25/18/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 12 lipca 2018 r., znak: PZ-V.7033.6.2017.EW, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego do miejscowości Radziejowice tj. od km 408+753 do km 418+400 (z wyłączeniem nowego węzła w km 414+955 do km 416+128), w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na  terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz.112), w terminie do 31 marca 2020 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31.12.2021 r.

Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji
i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy
ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5 (III piętro, pokój 309). Proszę o wcześniejsze uzgodnienie terminu przeglądania akt sprawy pod numerem 22 59 79 458.

 

W związku z tym, iż termin wykonania obowiązku określonego w ww. decyzji upływa w dniu 31 marca 2020 r., w celu zachowania terminu wydania decyzji zmieniającej, zwracam się o przekazywanie ewentualnych uwag i wniosków osobiście, za pośrednictwem skrzynki ePUAP: /umwm/skrytka lub na adres e-mail: halas@mazovia.pl.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miejski w Mszczonowie (Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów), Urząd Gminy Radziejowice (ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice).

Pliki do pobrania

Rozmiar: 1005 kB, Liczba pobrań: 71, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 51

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.