Rok 2019

Obwieszczenie informujące o wszczęciu, na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego Nr 5/17/PZ.E z dnia 31 października 2017 r.

2019.05.15 08:45 , aktualizacja: 2019.05.15 08:58

Autor: Sylwia Kałęcka (PZ), Wprowadzenie: Aleksandra Szybilska

Na podstawie art. 9, art. 49 i art. 61 § 1, 4 i 5 oraz art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz.2096, z późn. zm., zwanej dalej „K.p.a.”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2a, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.), zawiadamia się, że Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął na wniosek Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Nr 5/17/PZ.E z dnia 31 października 2017 r., znak: PZ-V.7033.1.2017.DR, nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi S8 Warszawa – Białystok, na odcinku od km 50 + 500 do km 63+298,38, wraz z węzłami Lucynów, Wyszków Południe, Wyszków Północ, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na  terenach chronionych akustycznie, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku. (Dz. U. z 2014 r. poz. 112),
w terminie do 31 sierpnia 2019 r., w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku do dnia 31 maja 2021 r.

 

Ponadto zawiadamia się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.p.a. stronom przysługuje prawo do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie, pod rygorem możliwości podjęcia decyzji na podstawie zebranego materiału dowodowego i okoliczności ujawnionych w aktach sprawy.

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dokumentacja stanowiąca podstawę do wszczęcia postępowania dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 5 (III piętro, pokój 309).

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miejski Wyszków (Al. Róż 2, 07-200 Wyszków) oraz Urząd Gminy Brańszczyk (ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk).

 

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.

DANE KONTAKTOWE:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie,

ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa

tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl,

ePUAP: /umwm/esp;

 

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie to: tel. (022) 5979663; e-mail: iod@mazovia.pl.

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane zgodnie z art.  6 ust. 1 lit.  e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO), w celu prowadzonego postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799, z późn. zm.);
  2. mogą zostać udostępniane:
  1. organom administracji publicznej realizującym zadania z zakresu ochrony środowiska;
  2. organom odwoławczym;
  3. sądom administracyjnym;
  1. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji;
  2. nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Przysługuje Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadkach określonych w RODO), ograniczenia przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w RODO.

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązany do ich podania.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 863 kB, Liczba pobrań: 92, Adobe Acrobat Document

Liczba wyświetleń: 147

powrót

Szanowni Państwo, jeżeli opublikowany artykuł nie jest prawidłowo odczytany przez czytnik ekranu, prosimy o przesłanie uwag do artykułu wraz z podaniem linka do informacji, której dotyczy pytanie. Postaramy się udostępnić bardziej czytelny plik.