Z regionu

Oceniają nas lepiej

2006.06.30 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: Administrator

28 czerwca br. w siedzibie Szpitala Specjalistycznego w Międzylesiu odbył się IV Kierowniczy Przegląd Zarządzania.

Podczas Przeglądu prof. Krzysztof Opolski wygłosił wykład pt. „Strategia organizacji uczącej się”. Zgodnie z wytycznymi normy ISO 9001:2000 organizacja powinna stale doskonalić skuteczność obowiązującego w niej Systemu Zarządzania Jakością.

Renata Winkler z Krakowskiego Instytutu Jakości przedstawiła wyniki badań satysfakcji klienta zewnętrznego. Badania przeprowadzone były na podstawie ankiet, rozesłanych do jednostek, współpracujących z Urzędem Marszałkowskim – gmin, powiatów, miast na prawach powiatów oraz jednostek podległych Urzędowi. W porównaniu z rokiem 2004 znacznie wzrósł poziom zadowolenia ankietowanych z poziomu usług, świadczonych przez Urząd Marszałkowski – z 5,2 do 5,53.

Tamara Borkowska, zastępca dyrektora Urzędu, przedstawiła raport na temat funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Marszałkowskim w okresie od 20 października 2005 roku do 31 maja 2006 roku. Uczestnicy spotkania otrzymali także treść dokumentu „Strategia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego na lata 2006 – 2013”. Przyjęcie Strategii pozwoli na podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju instytucji w szerokim, horyzoncie czasowym. Jednym z jej głównych założeń jest zapewnienie profesjonalnej kadry, dla której wartościami najważniejszymi powinny być m. in. bezstronność, obiektywność, uczciwość a przede wszystkim przestrzeganie etyki zawodowej.

W związku z tym Marszałek Województwa Mazowieckiego 6 czerwca br. wydał zarządzenie nr 362/06, którym wprowadzone zostały dwa, ściśle ze sobą powiązane dokumenty: „Kodeks Etyki Pracy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego” oraz „Polityka Antykorupcyjna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego”. Wszystkie dokumenty będą zamieszczone na stronie internetowej naszego Samorządu oraz w Intranecie. Dzięki temu pracownicy Urzędu będą mogli się z nimi zapoznać, a klienci będą wiedzieli, jakiego standardu usług mogą się spodziewać. W latach 2006-2007 zostanie również przeprowadzony cykl szkoleń z zakresu etyki dla pracowników Urzędu.

Liczba wyświetleń: 394

powrót