Pozostałe
Pomoc w rozwiązywaniu problemów z administracja UE
2008.03.05 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna
Przedsiębiorstwa, stowarzyszenia i organizacje posiadające siedzibę statutową w Unii Europejskiej mogą składać do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich skargi dotyczące niewłaściwego administrowania w instytucjach i organach UE.
Rzecznik zajmuje się m.in. skargami dotyczącymi opóźnienia płatności, sporami wynikających z umów, problemami z zaproszeniami do składania ofert, nieuzasadnionymi zwłokami lub naruszeniem praw podstawowych. Świadczona przez Rzecznika pomoc jest bezpłatna, szybka i skuteczna. W sytuacji skarg , w których Rzecznik nie może prowadzić dochodzenia (na władze krajowe, regionalne lub lokalne, dotyczące działań krajowych sądów lub Rzeczników Praw Obywatelskich oraz na przedsiębiorstwa lub osoby fizyczne) Rzecznik wskazuje organ, do którego powinien się zgłosić skarżący.
Rzecznik zajmuje się m.in. skargami dotyczącymi opóźnienia płatności, sporami wynikających z umów, problemami z zaproszeniami do składania ofert, nieuzasadnionymi zwłokami lub naruszeniem praw podstawowych. Świadczona przez Rzecznika pomoc jest bezpłatna, szybka i skuteczna. W sytuacji skarg , w których Rzecznik nie może prowadzić dochodzenia (na władze krajowe, regionalne lub lokalne, dotyczące działań krajowych sądów lub Rzeczników Praw Obywatelskich oraz na przedsiębiorstwa lub osoby fizyczne) Rzecznik wskazuje organ, do którego powinien się zgłosić skarżący.
Liczba wyświetleń: 335
powrót