Pozostałe
Mikroprzedsiębiorca Roku 2006
2006.08.28 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Administrator
Mikroprzedsiębiorca Roku to konkurs adresowany do mikroprzedsiębiorców, którzy zatrudniają nie więcej niż 10 pracowników. Mogą w nim wziąć udział przedsiębiorcy, którzy działalność gospodarczą rozpoczęli nie później niż 30 czerwca 2005 r. a także młodzi, dopiero rozwijający się przedsiębiorcy - którzy nie ukończyli 32 roku życia, bez względu na termin rozpoczęcia działalności gospodarczej. W obydwóch grupach nagrody przyznane zostaną w trzech kategoriach: usługi, handel, produkcja.
Spośród wszystkich kandydatów wyłoniony zostanie laureat nagrody głównej - Mikroprzedsiębiorca Roku 2006.
Nominacji do konkursu mogą dokonywać jedynie instytucje wspierające mikroprzedsiębiorczość i zrzeszające mikroprzedsiębiorców.
Termin składania zgłoszeń w II edycji konkursu upływa 30 września br.
Formularz zgłoszenia można przesłać drogą tradycyjną na adres:
Pula nagród w konkursie wynosi 100.000 zł!
Podział nagród w konkursie MIKROPRZEDSIĘBIORCA ROKU 2006
Ponadto:
Dla zwycięzców poszczególnych kategorii, w ramach promocji zorganizowane zostaną lokalne uroczystości wręczenia nagród z udziałem lokalnych władz, mediów i przedsiębiorców.
Szczegółowe informacje dostępne są w Regulaminie konkursu lub w sekretariacie konkursu pod numerem tel. 022 826 83 24 oraz e-mail: mikro@kronenberg.org.pl
Ideą konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku jest promocja mikroprzedsiębiorczości oraz zachęcanie inwestorów do wspomagania mikroprzedsiębiorców. Założeniem konkursu jest nie tylko zachęcenie do zakładania małych firm, ale również prezentowanie i promowanie najlepszych z nich jako przykładów efektywnych działań gospodarczych.
Popularyzacja i promowanie mikropożyczek i innych instrumentów mikrofinansowych jest skutecznym narzędziem stymulacji rozwoju gospodarczego, a co za tym idzie przyczynia się do ograniczenia ubóstwa. Umożliwienie korzystania z usług finansowych najuboższym pobudza ich aktywność oraz sprzyja wzrostowi świadomości ekonomicznej w społeczeństwie.
Spośród wszystkich kandydatów wyłoniony zostanie laureat nagrody głównej - Mikroprzedsiębiorca Roku 2006.
Nominacji do konkursu mogą dokonywać jedynie instytucje wspierające mikroprzedsiębiorczość i zrzeszające mikroprzedsiębiorców.
Termin składania zgłoszeń w II edycji konkursu upływa 30 września br.
Formularz zgłoszenia można przesłać drogą tradycyjną na adres:
- Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga
ul. R. Traugutta 7/9, 00-067 Warszawa
(z dopiskiem „Mikroprzedsiębiorca Roku 2006”)
lub e-mail:mikro@kronenberg.org.pl
Pula nagród w konkursie wynosi 100.000 zł!
Podział nagród w konkursie MIKROPRZEDSIĘBIORCA ROKU 2006
- Główna - tytuł MIKROPRZEDSIĘBIORCY ROKU 2006
nagroda pieniężna (18.000 zł) oraz pakiet promocyjny (6.000 zł) z przeznaczeniem na (do wyboru):
1. szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
2. sprzęt na potrzeby rozwoju mikroprzedsiębiorstwa
3. promocję - 3 nagrody w kategoriach (3 x 12.000 zł):
• Handel
• Produkcja
• Usługi
z przeznaczeniem na /do wyboru/:
1. szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
2. sprzęt na potrzeby rozwoju mikroprzedsiębiorstwa
3. promocję - BEGINNERS kategoria dla dopiero rozwijających się przedsiębiorców - którzy nie ukończyli 32 roku życia, bez względu na termin rozpoczęcia przez nich działalności gospodarczej.
3 nagrody w kategoriach (3 x 6.000 zł):
• Handel
• Produkcja
• Usługi
z przeznaczeniem na /do wyboru/:
1. szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
2. sprzęt na potrzeby rozwoju mikroprzedsiębiorstwa
3. promocję
Ponadto:
Dla zwycięzców poszczególnych kategorii, w ramach promocji zorganizowane zostaną lokalne uroczystości wręczenia nagród z udziałem lokalnych władz, mediów i przedsiębiorców.
Szczegółowe informacje dostępne są w Regulaminie konkursu lub w sekretariacie konkursu pod numerem tel. 022 826 83 24 oraz e-mail: mikro@kronenberg.org.pl
Ideą konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku jest promocja mikroprzedsiębiorczości oraz zachęcanie inwestorów do wspomagania mikroprzedsiębiorców. Założeniem konkursu jest nie tylko zachęcenie do zakładania małych firm, ale również prezentowanie i promowanie najlepszych z nich jako przykładów efektywnych działań gospodarczych.
Popularyzacja i promowanie mikropożyczek i innych instrumentów mikrofinansowych jest skutecznym narzędziem stymulacji rozwoju gospodarczego, a co za tym idzie przyczynia się do ograniczenia ubóstwa. Umożliwienie korzystania z usług finansowych najuboższym pobudza ich aktywność oraz sprzyja wzrostowi świadomości ekonomicznej w społeczeństwie.
Artykuły powiązane
Liczba wyświetleń: 692
powrót