Pozostałe
Zaproszenie na targi SIAL China
2010.02.09 12:12 , aktualizacja: 2010.02.09 12:12
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Łucja D. Cichocka
Województwo Mazowieckie charakteryzuje się znacznym potencjałem branży rolno-spożywczej, która odgrywa dominującą rolę w gospodarce regionu. Jej rozwój jest kluczowy dla rozwoju społeczno-gospodarczego całego Mazowsza i dlatego też, istotna jest promocja wspomnianego sektora. Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach promocji gospodarczej Mazowsza oraz umiędzynarodowienia działalności mazowieckich firm organizuje stoiska na międzynarodowych imprezach wystawienniczych.
W związku z powyższym Departament Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego serdecznie zaprasza producentów i przetwórców sektora rolno-spożywczego z siedzibą w Województwie Mazowieckim do składania ofert dotyczących promocji potencjału gospodarczego Mazowsza na targach:
SIAL China, 19-21 maj 2010, Chiny, Szanghaj.
W 2010 roku odbędzie się jedenasta edycja targów SIAL China. W roku 2009 pomimo kryzysu gospodarczego zanotowano 3% wzrost liczby zwiedzających. Wśród międzynarodowych wystawców silnie reprezentowana jest Europa, w tym Francja, Hiszpania, Portugalia, Irlandia, Polska, Włochy oraz niemieckie regiony.
Dane statystyczne:
• Liczba wystawców: 1.057,
• Liczba zwiedzających: 28,528 gości,
• Całkowita powierzchnia wystawiennicza: 40.250 m2 .
Dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej targów: http://www.sialchina.com
W ramach promocji gospodarczej regionu Samorząd Województwa Mazowieckiego pokrywa koszty organizacji ekspozycji, w tym powierzchni wystawienniczej, zabudowy stoiska i elektryczności. Wśród wydatków pozostających po stronie wykonawców działań promocyjnych wymienia się przelot, nocleg oraz transport eksponatów wystawienniczych.
Składanie ofert:
Kartę zgłoszeniową należy złożyć:
• do dnia 24 lutego 2009 r.
• w formie papierowej na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Departament Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich
ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa
• lub faxem: (22) 59-79-365
• lub mailem: s.denis@mazovia.pl
W przypadku dużej liczby wniosków przy ocenie uwzględniona będzie kolejność zgłoszeń.
Załączniki
Po wybraniu oferty należy dostarczyć kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo kopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą złożenia wniosku;
Karta zgłoszeniowa musi być podpisana przez upoważnione osoby zgodnie z KRS lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej.
W razie pytań prosimy o kontakt:
• Szymon Denis, tel. (22) 59-79-339 e-mail: s.denis@mazovia.pl
• Norman Dysiński tel. (22) 59-79-659 e-mail: n.dysinski@mazovia.pl
Samorząd Województwa Mazowieckiego zastrzega sobie prawo do odwołania organizacji stoiska na wyżej wymienionych targach bez podania przyczyn.
Zasadnicze kryteria oceny ofert
1) Profil targów porównanie oferty produktowej targów oraz ich tematyki z ofertą producentów.
2) Zgodność strategii marketingowej - analizowana jest zgodność strategii marketingowej firmy z miejscem odbywania się targów. Weryfikowana jest tożsamość kierunków ekspansji gospodarczej firm z miejscem organizacji targów. Badany będzie również wpływ udziału przedsiębiorstw w targach na realizację ich celów marketingowych.
3) Możliwości eksportowe: czy dany podmiot będzie w stanie zrealizować zamówienia potencjalnych kontrahentów handlowych.
4) Konkurencyjność na rynku azjatyckim: przedsiębiorstwa muszą mieć ugruntowaną pozycję na rynku lokalnym i krajowym, co potwierdza atrakcyjną ofertę produktową, która może być konkurencyjna w stosunku do ofert zagranicznych.
5) Siedziba firmy: preferowane będą podmioty prowadzące działalność gospodarczą na obszarach wiejskich i w małych miejscowościach, co służyć będzie powstawaniu nowych miejsc pracy i tym samym niwelowaniu zróżnicowań społeczno-gospodarczych na osi miasto-wieś.
6) Wielkość firmy: koszt udziału w targach, szczególnie dla mikro oraz małych
i średnich przedsiębiorstw jest barierą uniemożliwiającą uczestnictwo w imprezach targowych. Dlatego też, preferowane będą tego rodzaju podmioty gospodarcze. Definicje przedsiębiorstw zgodne z rozporządzeniem KE 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r.
7) Przygotowanie marketingowe: efektywne i aktywne uczestnictwo w targach wymaga odpowiednich materiałów reklamowych i znajomości językowych.
8) Nagrody, wyróżnienia: zdobyte tytuły potwierdzają wysoką jakość i atrakcyjność oferowanych produktów. W szczególności preferowane będą podmioty uczestniczące w konkursach organizowanych, bądź współorganizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, tj. konkurs o Laur Marszałka, Polski Producent Żywności, Agroliga i Nasze Kulinarne Dziedzictwo.
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 606
powrót