Otwarte konkursy ofert

Konkurs ofert w obszarze „Ratownictwo i ochrona ludności”

2018.02.15 15:35 , aktualizacja: 2018.02.16 09:39

Autor: Przemysław Góralski (OR), Wprowadzenie: Monika Gontarczyk

Zarząd Województwa Mazowieckiego uchwałą nr 250/316/18 z dnia 13 lutego 2018 r. ogłosił otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację w 2018 roku zadań publicznych Województwa Mazowieckiego w obszarze „Ratownictwo i ochrona ludności”.

 

  1. Termin składania ofert: 19 lutego 2018 r. do 12 marca 2018 r. Termin ten dotyczy złożenia oferty poprzez generator ofert.
  2. Oferty należy składać poprzez generator ofert konkursowych w serwisie Witkac.pl, dostępny na stronie http://www.konkursyngo.mazovia.pl/ lub bezpośrednio na stronie https://witkac.pl/#/Contest/View/5808     . Procedura uzyskania dostępu do generatora, przygotowania i złożenia oferty opisana została w instrukcji: https://witkac.pl/content/instrukcje/2.instrukcja-tworzenia-konta-10-2016.pdf  Procedura wypełniania oferty została opisana w instrukcji: https://witkac.pl/content/instrukcje/22.22-20-instrukcja-wypelniania-i-skladania-oferty-po-nowelizacji-ustawy-17-03-2017.pdf  
  3. Po złożeniu oferty w generatorze ofert konkursowych niezbędne jest wydrukowanie oferty, podpisanie przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta (-ów) wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw, a następnie złożenie oferty w nieprzekraczalnym terminie do 15 marca 2018 r.:
    1. osobiście w godzinach: 8.00 – 16.00 w Kancelarii Ogólnej Urzędu ul. Jagiellońska 26 lub w punktach kancelaryjnych Urzędu;
    2. osobiście w godzinach: 8.00 – 15.00 w  jednej z Delegatur Urzędu, których aktualne adresy dostępne są na stronie: http://www.mazovia.pl/urzad-marszalkowski/delegatury/;;
    3. za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa; w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs ofert – ratownictwo wodne – OR-BP-I”.
    4. za pomocą profilu zaufanego ePUAP zgodnie z zasadami opisanymi na stronie http://www.mazovia.pl/cyfrowy-urzad/elektroniczna-skrzynka-podawcza/
  4. Oferty złożone w generatorze, bez złożenia oferty w wersji papierowej w ww. terminie, nie będą podlegać ocenie merytorycznej.

 Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę w konkursie. Maksymalna kwota dofinansowania dla jednej oferty wynosi 40.000 zł.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: do 12 czerwca 2018 r.

Dodatkowych Informacji udzielają pracownicy Biura Bezpieczeństwa Publicznego: Anna Ochalska - 22 59 79 219, Przemysław Góralski – 22 59 79 309.

 

Formularze dostępne są na stronie www.dialog.mazovia.pl  

Liczba wyświetleń: 556

powrót