Komunikaty

Zmiana terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w obszarze „Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej”

2020.04.02 13:40 , aktualizacja: 2020.04.07 08:46

W odniesieniu do uchwały nr 103/99/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z 20 stycznia 2020 r. w sprawie otwartego konkursu ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację w 2020 r. zadań publicznych Województwa Mazowieckiego w obszarze „Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej”  informujemy, że

więcej o: Zmiana terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w obszarze „Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej”

Biuro podróży TOURASIA złożyło wniosek o niewypłacalności

2020.04.01 19:20 , aktualizacja: 2020.04.07 08:46

Biuro podróży poinformowało, że klienci biura nie przebywają obecnie poza granicami kraju. Nie ma zatem konieczności sprowadzania ich do kraju.

więcej o: Biuro podróży TOURASIA złożyło wniosek o niewypłacalności

Zmiana terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w obszarze „Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów”

2020.03.31 08:45 , aktualizacja: 2020.03.31 08:49

Koniecznym jest przesunięcie terminu planowanego rozstrzygnięcia ofert w tym konkursie oraz daty rozpoczęcia realizacji zadań. Przewidywana data rozstrzygnięcia konkursu: 14 lipca 2020 r.

więcej o: Zmiana terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w obszarze „Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów”

Przedsiębiorstwa społeczne zmieniają świat

2020.03.30 15:30

  Chcą działać świadomie, odpowiedzialnie i zostawić po sobie dobry ślad. Chcą mieć wpływ na to, jak wygląda ich otoczenie. W Polsce jest już kilka tysięcy przedsiębiorców społecznych, którzy poza prowadzeniem biznesu czynią konkretne dobro. Z okazji Światowego Dnia Konsumenta (15 marca) startuje kampania społeczna „Właśnie po to”, której celem jest pokazanie, że problemy społeczne można rozwiązać za pomocą biznesowych metod. Akcję wsparł aktor Artur Barciś, który wystąpił w spocie kampanii dostępnym na stronie www.wlasniepoto.biz.pl.    Idea Coraz częściej mówi się o tym, że przedsiębiorczość społeczna to brakujące ogniwo współczesnego świata, niezbędny element rynku. Badania (np. „Raport Milenialsi 2018/2019” Deloitte) wskazują na to, że w perspektywie nowego pokolenia konsumpcyjny sposób życia czy wysoka  pensja tracą na znaczeniu, a wartością staje się sens działań mający wpływ na otoczenie. Taką optykę od lat mają w Polsce przedsiębiorcy społeczni, którzy na równi stawiają realizację celów społecznych i zarabianie pieniędzy. Właśnie rusza kampania społeczna, której celem jest pokazanie idei przedsiębiorczości społecznej i zainteresowanie nią konsumentów, pracowników oraz przedsiębiorców.

więcej o: Przedsiębiorstwa społeczne zmieniają świat