Komunikaty

Informacja dla jednostek samorządu terytorialnego w sprawie art. 206 Ustawy o finansach publicznych

2008.07.16 00:00

Autor: Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego, Wprowadzenie: MRyszkowski

Zgodnie z zapisami art. 206, ust. 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2005 r. Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.), gminy i powiaty realizujące programy operacyjne mają obowiązek przedłożenia do dnia 15 sierpnia br. Zarządowi Województwa informacji o środkach pochodzących z budżetów jednostek samorządu terytorialnego, planowanych na realizację programów operacyjnych w województwie.

Poniżej zamieszczamy treść pisma Zarządu Województwa oraz tabelę zawierającą określony przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego zakres informacji.

Uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie tabeli w wersji papierowej i elektronicznej w terminie do dnia 15 sierpnia 2008 roku na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa

Osoba do kontaktu: Edyta Makowska: 022 59 79 764,
e-mail: e.makowska@mazovia.pl

Pliki do pobrania

Rozmiar: 1621 kB, Liczba pobrań: 226, Plik graficzny (JPG)
Rozmiar: 35 kB, Liczba pobrań: 194, Dokument programu Microsoft Excel

Liczba wyświetleń: 1684

powrót