Komunikaty

Samorządowy Instrument Wsparcia Rozwoju Mazowsza – Komunikat nr 7

2007.08.22 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna

Beneficjenci którzy realizują zadanie korzystając z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Dla zamówień poniżej 14.000 euro netto zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 1163 z późn. zm.) można wybierać najkorzystniejsze oferty wykonawców na podstawie przeprowadzonego rozeznania cenowego.

Po wyłonieniu wykonawcy należy przesłać na adres Departamentu Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich dokumentację z przeprowadzonego „Rozeznania cenowego”. Dokumentacja ta powinna zawierać:

  1. Opis przeprowadzonego postępowania w formie zapytania ofertowego.
  2. Zestawienie wykonawców do których rozesłano zapytanie ofertowe (ich nazwy i adresy).
  3. Zestawienie wykonawców, którzy zadeklarowali chęć realizacji zadania wyszczególnionego w zapytaniu ofertowym (ich nazwy i adresy) wraz z zadeklarowanymi przez nich kosztami jego realizacji.
  4. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty.


W przypadku wątpliwości – prosimy o kontakty e-mail lub telefoniczny z osobami wymienionymi w Komunikacie nr 6.

Liczba wyświetleń: 3929

powrót