Komunikaty

Informacja dla jednostek samorządu terytorialnego w sprawie art. 206 ustawy o finansach publicznych

2007.08.03 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna

Przypominamy, że zgodnie z art. 206, ust. 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2005 r. Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.) do dnia 15 sierpnia gminy i powiaty realizujące programy operacyjne przedkładają Zarządowi Województwa informację o środkach pochodzących z budżetów jednostek samorządu terytorialnego, planowanych na realizację programów operacyjnych.

Załączamy treść pisma Zarządu Województwa oraz tabelę zawierającą określony przez UM zakres informacji. Prosimy o wypełnienie i przesłanie tabeli w wersji pisemnej i elektronicznej w terminie do 15 sierpnia 2007 roku na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Biuro Zarządzania Finansowego RPO
ul. Kłopotowskiego 5
03-718 Warszawa

e-mail: b.skupinska@mazovia.pl


Ewentualne pytania należy kierować do pracowników Biura Zarządzania Finansowego RPO:
Barbara Skupińska 0-22 59 79 815
Agnieszka Pawlak 0-22 59 79 812

Pliki do pobrania

Rozmiar: 32 kB, Liczba pobrań: 246, Dokument programu Microsoft Excel
Rozmiar: 30 kB, Liczba pobrań: 279, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 3732

powrót