Komunikaty
X Edycja Konkursu na Najlepiej Oświetloną Gminę i miasto 2007 roku
2007.02.08 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: JakubWojna
Rozpoczyna się nabór do jubileuszowej, dziesiątej edycji Konkursu na Najlepiej Oświetlona Gminę. W ubiegłym roku o ten tytuł ubiegało się ponad 30 gmin i miast z całej Polski.
Celem konkursu jest propagowanie wysiłku inwestycyjnego władz samorządowych i społeczności lokalnych, związanego z wykonaniem inwestycji oświetleniowych lub jego modernizacją, upowszechnienie doświadczeń ze zrealizowanych już inwestycji, pokazanie nowoczesnych rozwiązań technicznych, promowanie inwestycji zwiększających bezpieczeństwo publiczne i bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Uczestnikami konkursu mogą być samorządy miast i gmin z terenu Województwa Mazowieckiego, które w dwóch ostatnich latach przeprowadziły inwestycje oświetleniowe.
Konkurs przeprowadzony będzie w trzech kategoriach:
- kompleksowe inwestycje i modernizacje oświetlenia dróg i ulic
- oświetlenie wybranej przestrzeni lub obiektu
- oświetlenie wnętrz obiektów użyteczności publicznej.
Uczestnicy konkursu podzieleni są na dwie grupy: gminy i miasta do 70 tysięcy mieszkańców oraz gminy i miasta powyżej 70 tysięcy mieszkańców.
Główną nagrodą w Konkursie jest uzyskanie tytułu „Najlepiej Oświetlonej Gminy/Miasta 2007 roku”.
Organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza.
Zgłoszenia wraz z dokumentacją opisującą inwestycję należy dostarczyć do dnia 30 kwietnia br. do organizatora konkursu.
Uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się 26 września br. podczas Targów Światło w Warszawie.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu można uzyskać na stronie internetowej www.zpwim.pl, www.lightfair.pl i pod numerem telefonu 022 887 64 20.
Celem konkursu jest propagowanie wysiłku inwestycyjnego władz samorządowych i społeczności lokalnych, związanego z wykonaniem inwestycji oświetleniowych lub jego modernizacją, upowszechnienie doświadczeń ze zrealizowanych już inwestycji, pokazanie nowoczesnych rozwiązań technicznych, promowanie inwestycji zwiększających bezpieczeństwo publiczne i bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Uczestnikami konkursu mogą być samorządy miast i gmin z terenu Województwa Mazowieckiego, które w dwóch ostatnich latach przeprowadziły inwestycje oświetleniowe.
Konkurs przeprowadzony będzie w trzech kategoriach:
- kompleksowe inwestycje i modernizacje oświetlenia dróg i ulic
- oświetlenie wybranej przestrzeni lub obiektu
- oświetlenie wnętrz obiektów użyteczności publicznej.
Uczestnicy konkursu podzieleni są na dwie grupy: gminy i miasta do 70 tysięcy mieszkańców oraz gminy i miasta powyżej 70 tysięcy mieszkańców.
Główną nagrodą w Konkursie jest uzyskanie tytułu „Najlepiej Oświetlonej Gminy/Miasta 2007 roku”.
Organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza.
Zgłoszenia wraz z dokumentacją opisującą inwestycję należy dostarczyć do dnia 30 kwietnia br. do organizatora konkursu.
Uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się 26 września br. podczas Targów Światło w Warszawie.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu można uzyskać na stronie internetowej www.zpwim.pl, www.lightfair.pl i pod numerem telefonu 022 887 64 20.
Liczba wyświetleń: 530
powrót