Komunikaty
Terenowy Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych - Komunikat nr 1 dotyczący składania wniosków
2007.01.17 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Administrator
Departament Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego przypomina, że wnioski w sprawie dofinansowania zadań z terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych będą przyjmowane do dnia 31 stycznia 2007 roku. Mogą być one składane w Departamencie Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich lub Delegaturach Urzędu Marszałkowskiego. W przypadku składania wniosków za pośrednictwem poczty będzie decydowała data stempla pocztowego.
Zarząd Województwa Mazowieckiego przy podziale środków z terenowego FOGR w pierwszej kolejności będzie brał pod uwagę wnioski, które zostały złożone w terminie i nie wymagały uzupełnień (bez uwag).
Z uwagi na ograniczone środki Zarząd Województwa Mazowieckiego w bieżącym roku przy podziale środków finansowych z terenowego FOGR będzie się kierował zasadą, że dofinansowanie będzie udzielane nie więcej niż do dwóch wniosków i nie będzie wyższe niż 100 tysięcy zł dla jednego samorządu.
Wniosek powinien zawierać:
Wszystkie ww. wytyczne dotyczące składania wniosków z terenowego FOGR zamieszczone są na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego: www.mazovia.pl
Ponadto informujemy, iż zgodnie z § 3 pkt 4 Uchwały Nr 1968/305/06 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 5 września 2006 roku w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie dysponowania środkami terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych, w przypadku stwierdzenia braków formalnych wniosków, wzywa się Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie do 30 marca br. pod rygorem pominięcia.
Natomiast zgodnie z § 3 pkt 7 ww. uchwały, Departament Rolnictwa i Terenów Wiejskich w terminie do 30 kwietnia br. umieści na stronie internetowej www.mazovia.pl wykaz wniosków prawidłowych oraz wniosków nie spełniających warunków ustawowych.
Zarząd Województwa Mazowieckiego przy podziale środków z terenowego FOGR w pierwszej kolejności będzie brał pod uwagę wnioski, które zostały złożone w terminie i nie wymagały uzupełnień (bez uwag).
Z uwagi na ograniczone środki Zarząd Województwa Mazowieckiego w bieżącym roku przy podziale środków finansowych z terenowego FOGR będzie się kierował zasadą, że dofinansowanie będzie udzielane nie więcej niż do dwóch wniosków i nie będzie wyższe niż 100 tysięcy zł dla jednego samorządu.
Wniosek powinien zawierać:
- Formularz wniosku (nowe formularze wniosków zostały zamieszczone na stronie www.mazovia.pl)
- Wyrys z mapy ewidencyjnej (kopia mapy ewidencyjnej potwierdzona za zgodność z oryginałem) z zaznaczoną dokładną lokalizacją inwestycji
- Wypis z operatu ewidencji gruntów dotyczącej nieruchomości, na której ma być realizowane przedsięwzięcie, wypis z księgi wieczystej.
- Wstępną kalkulację kosztów inwestycji (ew. kosztorys inwestorski).
- Szczegółowy przedmiar planowanych prac (poświadczony przez osobę z uprawnieniami budowlanymi).
Wszystkie ww. wytyczne dotyczące składania wniosków z terenowego FOGR zamieszczone są na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego: www.mazovia.pl
Ponadto informujemy, iż zgodnie z § 3 pkt 4 Uchwały Nr 1968/305/06 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 5 września 2006 roku w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie dysponowania środkami terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych, w przypadku stwierdzenia braków formalnych wniosków, wzywa się Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie do 30 marca br. pod rygorem pominięcia.
Natomiast zgodnie z § 3 pkt 7 ww. uchwały, Departament Rolnictwa i Terenów Wiejskich w terminie do 30 kwietnia br. umieści na stronie internetowej www.mazovia.pl wykaz wniosków prawidłowych oraz wniosków nie spełniających warunków ustawowych.
Liczba wyświetleń: 9834
powrót