Komunikaty
Konkurs na stanowisko ordynatora Oddziału Urologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
2020.05.04 02:20
Autor: WSZPłock, Wprowadzenie: Urszula Sabak-Gąska
Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku, 09-400 Płock, ul. Medyczna 19 ogłasza ponowny konkurs na stanowisko ORDYNATORA ODDZIAŁU UROLOGICZNEGO w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.
Z osobą wyłonioną w postępowaniu konkursowym na stanowisko jw. zostanie nawiązany stosunek pracy lub zawarta umowa cywilnoprawna.
Wymagane kwalifikacje
Zgodnie z częścią I poz. 5 załącznika do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896) to jest: tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty lub specjalisty II stopnia w dziedzinie medycyny oraz minimum 8 lat pracy w zawodzie. Kandydaci zgłaszający się do konkursu proszeni są o złożenie dokumentów zgodnie z § 12 ust. 1 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 06 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 393 z późn. zm.) to jest:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowiska, z którymi wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo;
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
- inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
- kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.
Kandydat zgłaszający się do konkursu składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko.
Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa z dniem 3.06.2020 r. tj. po 30 dniach od daty ukazania się ogłoszenia, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej podmiotu leczniczego i na tablicy ogłoszeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku. Kopertę z ofertą należy oznaczyć imieniem i nazwiskiem oraz adresem korespondencyjnym, numerem telefonu kontaktowego i adnotacją o treści: „Konkurs na stanowisko ordynatora Oddziału Urologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku” oraz przesłać na adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku
09-400 Płock, ul. Medyczna 19
Dział Kadr i Płac
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej. Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego można uzyskać po złożeniu pisemnego wniosku do podmiotu leczniczego. Przewidywany termin rozpatrywania zgłoszonych kandydatur – 2 miesiące od daty zakończenia składania ofert.
Liczba wyświetleń: 135
powrót