Komunikaty
Przedłużenie terminu składania wniosków o wybór patrona i upamiętnienie wydarzenia roku 2020 na Mazowszu
2019.09.25 13:00 , aktualizacja: 2019.10.08 14:39
Autor: Dorota Wojda (KP), Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska
Departament Kultury, Promocji i Turystyki informuje, że termin składania wniosków w ramach wyboru patrona i upamiętnienia wydarzenia roku 2020 na Mazowszu został przedłużony do 18 października 2019 r.
Wnioski o wybór patrona i upamiętnienie wydarzenia roku 2019 na Mazowszu należy składać przy wykorzystaniu załączonych wzorów formularzy, z odpowiednim dopiskiem: „Patron roku 2020 na Mazowszu” lub „Wydarzenie roku 2020 na Mazowszu”.
Dokumenty można złożyć:
- osobiście do sekretariatu Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Brechta 3,
- lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departament Kultury, Promocji i Turystyki, ul. Brechta 3,
03-472 Warszawa.
W przypadku wniosków przekazywanych drogą pocztową, za datę złożenia wniosku uznaje się datę nadania w placówce operatora pocztowego.
Podmiotami uprawnionymi do składania wniosków są: jednostki samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Mazowsza, centra, muzea, teatry, biblioteki, ośrodki kultury lub inne instytucje kultury, a także uczelnie wyższe z terenu Mazowsza.
Spośród zgłoszonych wniosków spełniających wymogi formalne Sejmik Województwa Mazowieckiego dokona wyboru jednego patrona lub jednego wydarzenia, albo obu łącznie, w celu ustanowienia roku 2020 ich nazwą lub imieniem.
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: (022) 59 79 229, e-mail:
Liczba wyświetleń: 405
powrót