Komunikaty
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”
2019.05.24 10:15 , aktualizacja: 2019.06.04 15:21
Autor: Joanna Malarczyk (OR), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Roczny program współpracy to dokument regulujący zasady współdziałania samorządu z organizacjami pozarządowymi. Określa cele, zasady, formy oraz obszary wzajemnej współpracy. Jest uchwalany co roku przez sejmik województwa zgodnie z dyspozycją art. 5 ust 3. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Na podstawie art. 5a ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688) organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, nie później niż do dnia 31 maja każdego roku, jest obowiązany przedłożyć organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego oraz opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdanie z realizacji programu współpracy za rok poprzedni.
Zarząd Województwa Mazowieckiego uchwałą nr 648/46/19 z dnia 20 maja 2019 r. przedłożył Sejmikowi Województwa Mazowieckiego „Sprawozdania z realizacji Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”.
Jest to jednocześnie sprawozdanie z wykonania uchwały nr 209/17 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 21 listopada 2017 w sprawie „Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”, zmienionej uchwałą nr 8/18 z dnia 30 stycznia 2018 r.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią.
Liczba wyświetleń: 185
powrót