Komunikaty

Upadłość Sky Club Sp. z o.o. – komunikat dla poszkodowanych klientów

2013.04.09 12:00 , aktualizacja: 2013.06.11 08:24

Autor: Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Wprowadzenie: Agnieszka Stabińska

Informujemy, że postanowieniem z 29 marca 2013 r. Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, X Wydział Gospodarczy ds. Upadłościowych i Naprawczych, ogłosił upadłość Sky Club Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 42, obejmującą likwidację majątku upadłego i zarejestrował postępowanie upadłościowe pod sygn. akt X GUp 28/13.

 

Sąd wyznaczył sędziego komisarza – Aleksandrę Ziółkowską-Majkowską oraz syndyka masy upadłości - Lechosława Kochańskiego (ul. Jasnodworska 7 lok. 103, 01-745 Warszawa, tel. 22 639 45 55).   

 

Wierzyciele mogą zgłaszać swoje wierzytelności w terminie 2 miesięcy od dnia ukazania się obwieszczenia o ogłoszeniu upadłości w „Monitorze Sądowym i Gospodarczym" - Numer 67/2013 (4184) z 5 kwietnia 2013 r.Pozycja 4732.

 

Więcej informacji na stronach:

- Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy, X Wydział ds. Upadłościowych i Naprawczych www.upadlosci-warszawa.pl

- Internetowego Monitora Sądowego i Gospodarczego www.imsig.pl

 

Informujemy, że Marszałek Województwa Mazowieckiego występuje wyłącznie do Gwaranta na rzecz poszkodowanych  klientów w sprawach wypłaty środków z tytułu umów gwarancji ubezpieczeniowych Sky Club Sp. z o.o., na zasadach określonych w treści tych umów. Marszałek Województwa Mazowieckiego nie pośredniczy w zgłaszaniu wierzytelności do masy upadłościowej – w tych sprawach należy kontaktować się z syndykiem masy upadłości.

 

Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przypomina, że termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi ze środków z umów gwarancji ubezpieczeniowych Sky Club Sp. z o.o. wystawionych przez TU EUROPA S.A. upływa 8 sierpnia 2013 r.

 

Prosimy o jak najszybsze przesyłanie zgłoszeń oraz niezwłoczne uzupełnianie braków w roszczeniach, w przypadku otrzymania z tutejszego Urzędu informacji o niekompletnej dokumentacji. Proces przesyłania informacji zwrotnych do klientów, którzy złożyli roszczenia, nadal jest w toku. Każda poszkodowana osoba otrzyma informację drogą pocztową lub e-mailową.

 

Przypominamy o konieczności poinformowania Urzędu o ewentualnych okolicznościach zmieniających kwotę roszczenia (np. częściowy lub całkowity zwrot wpłaty z innego źródła, m.in. z banku) oraz o zmianie danych zawartych w formularzu zgłoszenia roszczenia, np.: numeru rachunku bankowego, nazwiska, adresu.

Liczba wyświetleń: 8974

powrót