Komunikaty
Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży SELECTOURS i ORBIS
2011.05.31 14:35 , aktualizacja: 2011.11.10 11:15
Autor: Wydział Turystyki, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka
Informujemy, iż wszystkie roszczenia złożone przez poszkodowanych klientów biur podróży: Selectours & Telemac Sp. z o.o. oraz Polskiego Biura Podróży ORBIS Sp. z o.o. zostały przeanalizowane. W poniżej zamieszczonych zakładkach: SELECTOURS i ORBIS na podstawie numeru rezerwacji można sprawdzić czy złożona przez poszkodowanych dokumentacja jest pełna czy też posiada braki i wymaga uzupełnienia. Wszyscy z Państwa, których dokumentacja wymaga uzupełnienia otrzymają informację również listownie. Po uzupełnieniu przez klientów brakujących dokumentów każdy z poszkodowanych otrzyma pismo nt. statusu swojego roszczenia.
Wszyscy Klienci, którym przysługuje prawo do składania roszczeń, a z niego rezygnują proszeni są o przesłanie do tutejszego Urzędu stosownego oświadczenia.
W przypadku nie przekazania takich oświadczeń Urząd nie będzie mógł przekazać pełnej listy do ubezpieczyciela ponieważ zgodnie z treścią umowy gwarancji ubezpieczeniowej klienci mogą w ciągu 365 dni po upływie terminu gwarancji składać roszczenia, tj. do dnia 31.12.2011r.
Ewentualne pytania można kierować do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie pod adres e-mail: oraz pod numery telefonów: 22 59 79 544 lub 22 59 79 543
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 27934
powrót