Komunikaty

Informacja dla klientów poszkodowanych przez biura podróży SELECTOURS i ORBIS

2011.05.31 14:35 , aktualizacja: 2011.11.10 11:15

Autor: Wydział Turystyki, Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Informujemy, iż wszystkie roszczenia złożone przez poszkodowanych klientów biur podróży: Selectours & Telemac Sp. z o.o. oraz Polskiego Biura Podróży ORBIS Sp. z o.o. zostały przeanalizowane. W poniżej zamieszczonych zakładkach: SELECTOURS i  ORBIS na podstawie numeru rezerwacji można sprawdzić czy złożona przez poszkodowanych dokumentacja jest pełna czy też posiada braki i wymaga uzupełnienia. Wszyscy z Państwa, których dokumentacja wymaga uzupełnienia otrzymają informację również listownie. Po uzupełnieniu przez klientów brakujących dokumentów każdy z poszkodowanych otrzyma pismo nt. statusu swojego roszczenia.

 

Wszyscy Klienci, którym przysługuje prawo do składania roszczeń, a z niego rezygnują proszeni są o przesłanie do tutejszego Urzędu stosownego oświadczenia.

W przypadku nie przekazania takich oświadczeń Urząd nie będzie mógł przekazać pełnej listy do ubezpieczyciela ponieważ zgodnie z treścią umowy gwarancji ubezpieczeniowej klienci mogą w ciągu 365 dni po upływie terminu gwarancji składać roszczenia, tj. do dnia 31.12.2011r.

Ewentualne pytania można kierować do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie pod adres e-mail: oraz pod numery telefonów: 22 59 79 544 lub 22 59 79 543

Pliki do pobrania

Rozmiar: 38 kB, Liczba pobrań: 3918, Dokument programu Microsoft Word

Artykuły powiązane

Liczba wyświetleń: 27934

powrót