Komunikaty

Zmiany w Regulaminie Konkursu „Mazowieckie Zdarzenia Muzealne – Wierzba”

2010.02.04 00:00

Autor: Administrator, Wprowadzenie: Iwona Dybowska

2 lutego 2010 r., Zarząd Województwa Mazowieckiego, uchwałą 202/321/10, zmienił Regulamin Konkursu „Mazowieckie Zdarzenia Muzealne – Wierzba”.

Do najistotniejszych zmian należy dodanie czwartego kryterium oceny zdarzeń muzealnych: „Promocja kultury regionalnej i lokalnej Mazowsza”. Zmienił się także termin zgłaszania do Konkursu zdarzeń muzealnych. Według nowego regulaminu, zgłoszeń wystaw i imprez w plenerze zaistniałych w 2009 r. można dokonywać, na odpowiednich formularzach, w terminie od 1 do 31 marca 2010 r., za pośrednictwem poczty lub osobiście w Departamencie Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, przy ul. Okrzei 35, 03 – 715 Warszawa.

Zgłoszeń mogą dokonywać: placówki muzealne, jednostki samorządu terytorialnego, kościoły i związki wyznaniowe, organizacje pozarządowe.

Serdecznie zapraszamy do udziału w Konkursie.

Pliki do pobrania

Rozmiar: 81 kB, Liczba pobrań: 265, Dokument programu Microsoft Word
Rozmiar: 28 kB, Liczba pobrań: 254, Dokument programu Microsoft Word
Rozmiar: 30 kB, Liczba pobrań: 241, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 490

powrót