Komunikaty
Zapytanie ofertowe bez stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
2009.11.20 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Iwona Dybowska
Na podstawie ust. 2 "Zasad postępowania w toku dokonywania zakupu dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości przekraczającej 5000 zł i nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro (bez VAT) określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych", stanowiących załącznik do zarządzenia Nr 166/07 Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2007 r. zmienionego zarządzeniem Nr 252/08 z dnia 12 czerwca 2008 r. i zarządzeniem Nr 282/08 z dnia 16 września 2008 r.
Nr sprawy 01/RPO.I./JL/09
1. Zamawiający:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.
Adres strony internetowej Zamawiającego: http://www.mazovia.pl/
zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia:
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
a w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji analityczno-projektowej w tym:
a.) Identyfikacja potrzeb biznesowych związanych z projektowaną stroną internetową
(Finalnym efektem identyfikacji potrzeb biznesowych powinien być dokument opisujący wszystkie istotne potrzeby biznesowe Instytucji Zarządzającej RPO WM związane z nową stroną internetową).
b.) Opracowanie modelu teleinformatycznej architektury koncepcyjnej strony
internetowej opartej o dokument z pkt. 1 podpkt. a.)
(Opracowanie powinno zawierać model systemu /prezentacja dowolna/ z przedstawionymi usługami realizowanymi przez system).
c.) Opracowanie projektu graficznego strony internetowej.
2) Wykonanie i wdrożenie strony internetowej zgodnie ze specyfikacją opartą o model z pkt .1 podpkt. b.) i c.), zatwierdzoną przez Zamawiającego.
3) Przeniesienie na nową stronę internetową danych z dotychczasowej strony.
OPIS OGóLNY
Strona internetowa ma być wirtualną wizytówką Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM) oraz pełnić funkcję kanału informacyjnego i komunikacyjnego pomiędzy Instytucją Zarządzającą RPO WM a odbiorcą informacji.
W związku z powyższym, strona powinna zawierać elementy identyfikacyjne RPO WM, uwzględniać System Identyfikacji Wizualnej Marki Mazowsze, oddawać charakter Instytucji Zarządzającej RPO WM oraz prezentować różnorodne informacje, np. informacje tematyczne, galerie, prezentacje audio-video, bloki informacji zebranych w kategorie merytoryczne, rejestry, publikacje dokumentów, interaktywne formularze. Powinna również istnieć możliwość dodania innych wersji językowych w zakresie informacji podstawowych. Forma prezentacji powinna być przejrzysta, estetyczna, z łatwością nawigacji. Strona powinna posiadać mechanizmy ułatwiające odbiór informacji, m.in. wyszukiwarki, optymalizację do wydruku, przystosowanie dla osób słabowidzących. Ponadto jako elementy niezbędne wskazuje się narzędzia ułatwiające komunikację, tzn. newsletter, kanały RSS, itp.
Wszystkie elementy zaprojektowanej strony internetowej muszą wykorzystywać wspólne repozytorium (wspólna baza danych).
Strona internetowa będzie eksploatowana na platformie informatycznej Zamawiającego.
WYMAGANIA OGóLNE TECHNICZNO-TECHNOLOGICZNE
1. Zgodności z platformą teleinformatyczną Urzędu, a w szczególności:
a.) Zgodność z przeglądarkami internetowymi (co najmniej):
a) Internet Explorer w wersji 6 lub wyżej,
b) Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyżej,
c) Opera w wersji 7.0 lub wyżej.
d) Safari w wersji 3.0 lub wyżej.
b.) Zgodność kodu HTML Systemu ze standardami W3C (www.w3.org), wykonanie aplikacji
zgodnie z architekturą MVC.
c.) Zgodności z platformą teleinformatyczną Urzędu
d.) Optymalizacja wyglądu strony do rozdzielczości 1024x768.
e.) Zaimplementowany mechanizm backupowy (bazy danych oraz plików fizycznych).
f.) Zastosowanie wszelkich mechanizmów, niezbędnych do osiągnięcia bezpieczeństwa
strony (np. przed nieautoryzowaną zmianą treści, bezpieczny kod źródłowy itp.).
MINIMALNE ZIDENTYFIKOWANE WYMAGANIA FUNKCJONALNE
1. Publikacja informacji indywidualnie lub w blokach tematycznych (np. temat dnia, temat tygodnia, relacja, aktualności, komunikaty, dokumenty programowe, sprawozdania, itp.).
2. Możliwość prezentacji informacji w wielu kategoriach tematycznych jednocześnie.
3. Możliwość prezentacji informacji w zdefiniowanym okresie czasu.
4. Możliwość wycofania (ukrywania) informacji bez konieczności kasowania.
5. Możliwość wzajemnego powiązania informacji (np. w jednym temacie wiodącym, w podanej sprawie itp.).
6. Automatyczne archiwizowanie informacji.
7. Mechanizm publikowania rejestrów (np. listy projektów).
8. Zaimplementowana wyszukiwarka prosta oraz zaawansowana (w obu przypadkach wyszukiwanie po wszystkich polach bazy danych; atutem będzie wyszukiwanie po zawartości załączonych plików `fizycznych).
9. Publikacja dokumentów - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej.
10. Publikacja galerii - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej.
11. Publikacja plików multimedialnych (audio-video) - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej.
12. Wydzielenie strefy informacji priorytetowych: Temat dnia, Temat tygodnia itp.
13. Zaimplementowany Newsletter - możliwość wyboru poszczególnych kategorii informacji; podwójna weryfikacja adresu e-mail.
14. Zaimplementowany RSS - możliwość wyboru poszczególnych kategorii informacji.
15. Zaimplementowana funkcja Powiadom znajomego: przesyłanie linku oraz fragmentu informacji na podany adres e-mail.
16. Możliwość wydruku każdej informacji z optymalizacją wydruku.
17. Zaimplementowany mechanizm tworzenia i publikacji Ankiet, zbierania odpowiedzi,
prezentowania zestawień wyników.
18. Zaimplementowany mechanizm tworzenia formularzy on-line, przetwarzania przesłanych za jego pośrednictwem danych.
19. Kalendarz wydarzeń - zaimplementowany mechanizm prezentacji informacji z wykorzystaniem kalendarza.
20. Mapa strony.
21. Statystyka ogólna strony (min.: ilość wywołań strony w poszczególnych dniach; ilość
wywołań poszczególnych kategorii informacji). Zaimplementowany mechanizm do generowania raportów wg ustalonych kryteriów.
24. CMS. Podział uprawnień na grupy: Administratorzy, Redaktorzy. System CMS powinien pozwalać m.in. na:
a) Wprowadzenie nieograniczonej ilości administratorów i redaktorów.
b) Zarządzanie grupami, uprawnieniami.
c) Pełne zarządzanie treścią.
d) Rozbudowę o kolejne moduły/kategorie informacji.
e) Zmianę szaty graficznej.
25. Zaimplementowany mechanizm archiwizacji oraz odtwarzania strony wraz z całą jego
zawartością.
MINIMALNE ZIDENTYFIKOWANE WYMAGANIA PREZENTACJI INFORMACJI
Każda prezentowana informacja powinna zawierać następujące elementy:
1. Tytuł informacji oraz lead (w przypadku informacji nie stanowiących elementu rejestru).
2. Treść informacji.
3. Data publikacji.
4. Autor informacji.
5. Informacja o osobie, która technicznie zatwierdziła/opublikowała informację.
6. Data ostatniej zmiany.
7. Autor ostatniej zmiany.
8. Galeria (miniaturki) prowadząca do pełnej prezentacji zdjęcia. Możliwość podpisu zdjęcia. Elementy nawigacji.
9. Elementy audio-video uzupełniające informację. Dodatkowo przy każdym elemencie
informacja o: wielkości pliku, formacie pliku, ilości wywołań.
10. Dokumenty do pobrania. Dodatkowo przy każdym elemencie informacja o: wielkości pliku, formacie pliku, ilości pobrań.
11. Statystyka informacji - ilości wywołań danej informacji.
INNE
1. Przeniesienie zawartości dotychczasowej strony internetowej RPO WM do nowej.
2. Szkolenie dla administratorów i redaktorów strony.
3. Prowadzenie powdrożeniowego nadzoru autorskiego dostawcy.
4. Dostarczenie pełnej dokumentacji strony, a w szczególności:
a) Instrukcji Instalacji i uruchomienia strony,
b) Instrukcji Administrowania, w tym instrukcje zarządzania z kopiami bezpieczeństwa,
c) Ogólnej dokumentacji architektury strony,
d) Dokumentacji Bazy Danych strony.
5. Dostarczenie niezbędnych narzędzi do przetwarzania plików multimedialnych.
3. Termin realizacji zamówienia: do 11 grudnia 2009 r.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Informacji udzielają:
Elżbieta Błaszczyk, tel. 022 59 79 758, e-mail: e.blaszczyk@mazovia.pl
Jadwiga Leśniewska, tel. 022 59 79 783, e-mail: j.lesniewska@mazovia.pl
5. Kryteria oceny ofert:
1 cena – 40
2 wstępny projekt architektury koncepcyjnej strony internetowej - 30
3 koncepcja rozwiązań funkcjonalno-technicznych strony – 30
6. Oferta powinna zawierać:
- wstępny projekt architektury koncepcyjnej strony internetowej, przedstawiony w formie multimedialnej (zawierający przykładowe elementy rozwiązań funkcjonalno-technicznych strony),
- przykłady wykonanych stron internetowych z ostatnich 3 lat (w tym strony dotyczące Funduszy Europejskich),
- koszt wykonania całej usługi (kwota w PLN brutto).
7. Projekt umowy zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą.
8. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w następujący sposób:
- podać nazwę i adres zamawiającego,
- podać nazwę i adres dostawcy,
- zamieścić adnotację: „Zapytanie ofertowe nr sprawy 02/RPO.I./JL/09 do zamówienia na zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013,
- załączyć elementy wyszczególnione w pkt 6.
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przesłać do dnia 24 listopada 2009 r. do godz. 15.00, na adres: j.lesniewska@mazovia.pl
Pliki do pobrania
Liczba wyświetleń: 1122
powrót