Informacje prasowe
Komunikat prasowy: Do Urzędu Marszałkowskiego z podpisem elektronicznym
2006.10.24 00:00
Autor: Administrator, Wprowadzenie: Administrator
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego jako jeden z pierwszych uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, umożliwiającą mieszkańcom Mazowsza, posługującym się bezpiecznym podpisem elektronicznym, przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.
Dzięki skrzynce mieszkańcy całego Mazowsza, nie wychodząc z domu, będą mogli za pomocą Internetu, przesłać do urzędu marszałkowskiego dokumenty lub pisma. W tym celu konieczne jest posługiwanie się bezpiecznym podpisem elektronicznym (certyfikat kwalifikowany).
Zastosowana innowacja nie tylko ułatwi procedurę składania dokumentów w urzędzie marszałkowskim, ale i skróci poświęcony na ten cel czas do niezbędnego minimum.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza urzędu jest dostępna za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego na stronie www.mazovia.pl
Elektroniczny podpis kwalifikowany można uzyskać w jednym z podmiotów zarejestrowanych w Narodowym Centrum Certyfikacji:
Dzięki skrzynce mieszkańcy całego Mazowsza, nie wychodząc z domu, będą mogli za pomocą Internetu, przesłać do urzędu marszałkowskiego dokumenty lub pisma. W tym celu konieczne jest posługiwanie się bezpiecznym podpisem elektronicznym (certyfikat kwalifikowany).
Zastosowana innowacja nie tylko ułatwi procedurę składania dokumentów w urzędzie marszałkowskim, ale i skróci poświęcony na ten cel czas do niezbędnego minimum.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza urzędu jest dostępna za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego na stronie www.mazovia.pl
Elektroniczny podpis kwalifikowany można uzyskać w jednym z podmiotów zarejestrowanych w Narodowym Centrum Certyfikacji:
- PCCE Sigillium - POLSKIEJ WYTWÓRNI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Szafir - KRAJOWEJ IZBIE ROZLICZENIOWEJ S.A.
- PCC Certum - UNIZETO TECHNOLOGIES S.A.
Liczba wyświetleń: 563
powrót